Account

Hoe kan ik inloggen in mijn account?

Wanneer je je hebt aangemeld heb je een email ontvangen met de inloggegevens van jouw account. Hiermee kun je inloggen en jouw bestelling inzien.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Wanneer je je hebt aangemeld, heb je een bevestigingsemail ontvangen met jouw inloggegevens.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Klik hier als je je inloggegevens bent vergeten of kwijtgeraakt.

Algemeen

Wat is BeautyStunter?

BeautyStunter.nl is een webshop met tijdelijke stuntaanbiedingen voor vrouwen. De site biedt uitsluitend A-merken op het gebied van cosmeticaproducten, merkhorloges, merksieraden, designerhandtassen en meer. Via tijdelijke aanbiedingen kunnen geinteresseerden deze producten kopen met korting die kan oplopen tot 90%. Bovendien worden bestellingen de volgende dag al geleverd.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Er zijn 4 mogelijkheden: 1. Je wilt jouw bestelling annuleren vòòr verzending. De bestelling is nog niet in het verzendproces en daarom kun je direct annuleren via het sturen van een email naar: support@beautystunter.nl. Bij correcte opgave van de bankgegevens stort BeautyStunter het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening. 2. Je wilt jouw bestelling annuleren na verzending maar vòòr ontvangst. De bestelling zit wel in het verzendproces en wordt bij je bezorgd. Je kunt dan jouw bestelling bij aflevering weigeren aan de deur (alleen bij pakketpost). Neem de bestelling niet aan. Na aannemen dienen er namelijk opnieuw kosten te worden gemaakt voor de retourzending. Deze kosten worden niet door BeautyStunter vergoed. 3. Je wilt jouw bestelling annuleren binnen 14 dagen na ontvangst Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je dient wel zelf zorg te dragen voor de verzendkosten van de retourzending. Op het moment dat jouw product retour is ontvangen zal uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag worden teruggestort op jouw rekening. 4. Je wilt jouw bestelling annuleren na 14 dagen na ontvangst Annuleren en retour sturen is helaas niet meer mogelijk.

Hoeveel producten kan ik bestellen?

Je kunt maximaal 10 stuks per keer bestellen. Bij enkele aanbiedingen is dit maximaal 1. Dit doen wij om iedereen de kans te geven de superdeal te bestellen.

Zijn de bedragen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Betaling

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

Je kunt momenteel gebruik maken van iDeal, PayPal en Bankoverschrijving.

Wat is iDeal?

Om gebruik te maken van iDeal heb je geen registratie of download nodig. Je kunt namelijk direct gebruik van internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Betalen via de betaalomgeving van je eigen bank.

Verzending

Wat doe ik als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Bij het verzenden van jouw bestelling sturen we je altijd een bevestigingsmail. Indien je op een werkdag voor 14:00 uur hebt besteld en de betaling is bij ons binnen dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Heb je na 1 werkdag jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met support@beautystunter.nl en vermeld jouw naam en ordernummer.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL. Je kunt jouw pakketzending altijd volgens via Track & Trace nummer die je hebt ontvangen in jouw bevestigingsmail.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je op werkdagen voor 14:00 uur bestelt wordt het dezelfde dag verzonden en de volgende dag afgeleverd. Wanneer je op een zaterdag bestelt, dan zou je je bestelling op dinsdag moeten ontvangen. Dit is geen garantie en onder voorbehoud omdat wij afhankelijk zijn van PostNL als vervoerder.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op het moment dat jouw bestelling naar jou is verzonden, ontvang je een mail ter bevestiging zodat je weet wanneer je je bestelling kunt verwachten. Als het gaat om een pakketzending teken je voor ontvangst.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verstuurd?

Op het moment dat jouw bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een mail met een bevestiging van de verzending.

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden en het verzendproces nog niet is begonnen dan kun je via jouw account het afleveradres aanpassen. Na verzending is dit niet meer mogelijk.

Ik wil mijn bestelling annuleren vòòr verzending. Kan dat?

Ja, dat kan. De bestelling is nog niet in het verzendproces en daarom kun je direct annuleren via het sturen van een email naar: support@beautystunter.nl

Ik wil mijn bestelling annuleren na verzending maar vòòr ontvangst. Kan dat?

Ja, dat kan. De bestelling zit wel in het verzendproces en wordt bij jou bezorgd. Je kunt dan jouw bestelling bij aflevering weigeren aan de deur.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Ja, dat kan. Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je dient wel zelf zorg te dragen voor de verzendkosten van de retourzending.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling en wil hem retour sturen. Hoe doe ik dat?

Je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar: BeautyStunter, Postbus 5054, 2900 EB Capelle a/d IJssel. Je dient wel zelf zorg te dragen voor de verzendkosten van de retourzending. BeautyStunter is niet aansprakelijk voor enige schade, diefstal of verlies tijdens het retourneren van je bestelling.

Moet ik zelf betalen voor het terugzenden van mijn bestelling?

Ja. Je dient zelf zorg te dragen voor de verzendkosten van de retourzending.

Kan ik mijn bestelling weigeren aan de deur?

Ja, je kunt jouw bestelling weigeren door de vervoerder aan te geven dat het pakket terug naar de afzender kan.

Mijn bestelling is geopend en/of beschadigd aangeboden. Wat nu?

Tijdens het transport kan het gebeuren dat jouw pakket beschadigd of geopend wordt, ondanks alle zorg die er door BeautyStunter aan is besteed. Op het moment dat de verpakking van jouw bestelling bij aflevering beschadigd of geopend is, dien je dit aan de chauffeur te melden. Maak hier meteen een foto van en neem contact op met de helpdesk via support@beautystunter.nl voor verdere instructies. Je kunt er ook voor kiezen de zending niet aan te nemen wanneer de verzenddoos ernstig beschadigd is.

Heb ik garantie op gekochte producten?

Ja, natuurlijk. Het kan helaas voorkomen dat na verloop van tijd je gekochte product (zoals horloge) een defect of mankement vertoont. Als dit binnen de garantietermijn en voorwaarden valt kan je dit melden via support@beautystunter.nl. BeautyStunter neemt de retourkosten voor eigen rekening indien het bestelde product binnen 6 maanden na aankoop defect raakt. In sommige gevallen kunnen we je een leenhorloge aanbieden gedurende de tijd dat jouw eigen horloge naar de leverancier wordt opgestuurd ter reparatie. De garantietermijn van BeautyStunter komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De aanspraak op garantie vervalt indien zonder toestemming van BeautyStunter herstel- of andere werkzaamheden aan het product zijn gepleegd. Als jouw melding in behandeling wordt genomen en na onderzoek blijkt dat de melding buiten garantie valt, dan kan het zijn dat er kosten in rekening worden gebracht.

Dagen waarop PostNL niet aflevert

De aflevering van je bestelling kan niet plaatsvinden op zon- en feestdagen. Feestdagen waarop onze support niet open is en PostNL niet aflevert zijn: Pasen, Pinksteren, Kerst, Nieuwjaarsdag, Hemelvaart en Koningsdag.