Hieronder lees je de regels voor het retour sturen van jouw bestelling. Voor een volledig overzicht verwijzen wij je naar de Algemene Voorwaarden.

Retouradres
Het adres voor retourzending is:

BeautyStunter
Postbus 5054
2900 EB Capelle a/d IJssel

Verzendkosten bij retourzending
De verzendkosten in verband met de retourzending komen voor rekening van de klant. BeautyStunter is niet aansprakelijk voor enige schade, diefstal of verlies tijdens het retourneren van de bestelling.

BeautyStunter raadt klanten uitdrukkelijk aan om retourzendingen aangetekend en verzekerd te versturen. De verantwoordelijkheid voor de correcte retourzending ligt bij de klant.

BeautyStunter neemt in de volgende gevallen wel de retourkosten voor haar rekening:

  • Het bestelde product is direct bij levering defect
  • Bestelling is verkeerd of onvolledig geleverd

Bestelling annuleren en retour sturen

Je hebt het recht om te annuleren binnen 14 dagen nadat het bestelde product door jou is ontvangen. Op het moment dat jouw product retour is ontvangen zal uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag worden teruggestort op jouw rekening.

1. Je wilt je bestelling annuleren vòòr verzending
De bestelling is nog niet in het verzendproces en daarom kun je direct annuleren. Stuur hiervoor een mail naar support@beautystunter.nl. Bij correcte opgave van de bankgegevens stort BeautyStunter het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

2. Je wilt jouw bestelling annuleren na verzending maar vòòr ontvangst.
De bestelling zit wel in het verzendproces en wordt bij je bezorgd. Je kunt dan jouw bestelling bij aflevering weigeren aan de deur (alleen bij pakketpost). Neem de bestelling niet aan. Na aannemen dienen er namelijk opnieuw kosten te worden gemaakt voor de retourzending. Deze kosten worden niet door BeautyStunter vergoed.

3. Je wilt jouw bestelling annuleren binnen 14 dagen na ontvangst
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je dient wel zelf zorg te dragen voor de verzendkosten van de retourzending. Op het moment dat jouw product retour is ontvangen zal uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag worden teruggestort op jouw rekening.

4. Je wilt jouw bestelling annuleren na 14 dagen na ontvangst
Annuleren en retour sturen is helaas niet meer mogelijk.

Zending (pakketpost) weigeren aan de deur
Je kunt de bestelling weigeren door de vervoerder aan te geven dat het pakket terug naar de afzender kan. Neem de bestelling niet aan. Na aannemen dienen er namelijk opnieuw kosten te worden gemaakt voor de retourzending. Deze kosten worden niet door BeautyStunter vergoed.

Bestelling is geopend en/of beschadigd aangeboden
Tijdens het transport kan het gebeuren dat jouw pakket beschadigd of geopend wordt, ondanks alle zorg die er door BeautyStunter aan is besteed. Op het moment dat de verpakking van jouw bestelling bij aflevering beschadigd of geopend is, dien je dit aan de chauffeur te melden. Maak hier meteen een foto van en neem contact op met de helpdesk via support@beautystunter.nl voor verdere instructies.

Je kunt er ook voor kiezen de zending niet aan te nemen wanneer de verzenddoos ernstig beschadigd is en de vervoerder melden dat het pakket terug naar de afzender kan.

Terugsturen binnen 14 dagen
Na ontvangst van jouw bestelling dien je zorgvuldig om te gaan met de producten en de verpakking. Je mag het bestelde product slechts gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden.

Niet tevreden? Stuur je bestelling binnen 14 dagen naar ons terug. Je betaalt zelf de verzendkosten voor retour. We accepteren echter geen producten met een lege, halve of bijna lege inhoud retour.

Wanneer BeautyStunter je bestelling terug heeft ontvangen zal uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag worden teruggestort op jouw rekening.

Producten die niet kunnen worden geretourneerd
Product die vallen onder verbruiksartikelen zoals batterijen, lampen of parfum kunnen helaas niet retour worden genomen.
Producten die vallen onder persoonlijke hygiëne producten zoals tandenborstels, tondeuses, ondergoed of thermometers kunnen helaas niet retour worden genomen.
Andere producten die niet geretourneerd kunnen worden na aankoop zijn: verlopen vouchers, verzilverde vouchers, abonnementen en persoonsgebonden aankopen (bijv. fotoboeken, maatkleding).

Terugsturen na 14 dagen
Helaas is terugsturen na 14 dagen niet meer mogelijk.

Product (zoals bijv. horloge) defect binnen garantietermijn
Het kan helaas voorkomen dat na verloop van tijd je gekochte product (zoals horloge) een defect of mankement vertoont. Als dit binnen de garantietermijn en voorwaarden valt kan je dit melden via support@beautystunter.nl.

BeautyStunter neemt de retourkosten voor eigen rekening indien het bestelde product binnen 6 maanden na aankoop defect raakt.

In sommige gevallen kunnen we je een leenhorloge aanbieden gedurende de tijd dat jouw eigen horloge naar de leverancier wordt opgestuurd ter reparatie.

De garantietermijn van BeautyStunter komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De aanspraak op garantie vervalt indien zonder toestemming van BeautyStunter herstel- of andere werkzaamheden aan het product zijn gepleegd.

Als jouw melding in behandeling wordt genomen en na onderzoek blijkt dat de melding buiten garantie valt, dan kan het zijn dat er kosten in rekening worden gebracht.

Product defect buiten garantie en/of garantietermijn
Bepaalde zaken vallen buiten garantie, zoals:

  • waterschade;
  • val en stootschade;
  • gebruikersschade door onkundig of onjuist gebruik;
  • garantietermijn die verlopen is;
  • buiten meldingstermijn de melding wordt gemaakt;
  • ontbreken van onderdelen, garantiekaart of aankoopbewijs;
  • verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen;
  • artikelen waarvan de verzegeling verbroken is.

Valt jouw melding buiten de garantie of voorwaarden dan kunnen er onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Deze kosten zijn voor jouw eigen rekening.