Hieronder lees je de regels voor de verzending van jouw bestelling. Voor een volledig overzicht verwijzen wij je naar de Algemene Voorwaarden.

Verwachte verzenddatum
BeautyStunter streeft ernaar alle bestellingen die voor 14:00 uur worden geplaatst de volgende dag af te leveren. Echter, BeautyStunter geeft geen garantie hierop omdat het altijd afhankelijk is van PostNL, de vervoerder.

Verloop van jouw bestelling
Via jouw account en per email houdt BeautyStunter je zo goed mogelijk op de hoogte over het verloop van jouw bestelling.

Bestelbevestiging per email
Indien jouw bestelling succesvol is geplaatst ontvang je per e-mail de bestelbevestiging. Als je geen bevestiging ontvangt, controleer dan jouw spambox. De bestelling staat ook in jouw account. Is de bestelling hier niet te zien, neem dan contact op met support@beautystunter.nl

Verzendbevestiging per email
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Indien het een pakketpost betreft, krijg je een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen.

Het afleveradres waar het pakket naar onderweg is kan nu niet meer aangepast worden.

Track & trace code
Betreft het een pakketpost bestelling dan vindt je in de verzendbevestiging een track & trace code van onze vervoerder, PostNL, zodat je de zending kunt volgen.

Afleveradres aanpassen
Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden (en het verzendproces nog niet is begonnen) dan kun je via jouw account het afleveradres aanpassen. Na verzending is dit niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland laten afleveren?
Nee, dat is momenteel nog niet mogelijk.

Zending weigeren aan de deur
Je kunt de bestelling weigeren door de vervoerder aan te geven dat het pakket terug naar de afzender kan. Wanneer BeautyStunter het pakket terug heeft ontvangen kun je het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening terug verwachten.

Informatie over onze vervoerder
Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL.

Indien het een pakketpost betreft: PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 21.00 uur. Maximaal twee afleverpogingen worden gedaan. Na elke poging ontvang je bericht van PostNL in je brievenbus. PostNL kan eventueel de bestelling bij je buren afleveren. Na 2 mislukte afleverpogingen wordt het pakket maximaal 3 weken vastgehouden op het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Na 3 weken gaat het pakket terug naar BeautyStunter. Bij ontvangst dien je te tekenen.

Bestelling teruggezonden naar BeautyStunter
Wanneer de bestelling terug is bij BeautyStunter kun je binnen 14 dagen het aankoopbedrag op je rekening terug verwachten.

Wat moet ik doen als ik geen verzendbevestiging heb ontvangen?
In jouw account vindt je de status van jouw bestelling. Wanneer de bestelstatus niet op verzonden of afgeleverd staat, is de bestelling nog niet verzonden. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je bericht.

Wanneer wij een track & trace code hebben vermeld kun je de bestelling volgen op de website van onze vervoerder.

Dagen waarop onze vervoerder niet aflevert
De aflevering van jouw bestelling kan niet plaatsvinden op zon- en feestdagen. Feestdagen waarop onze vervoerder niet afleveren zijn: Pasen, Pinksteren, Kerst, Nieuwjaarsdag, Hemelvaart en Koningsdag.

In geval van andere vragen over verzending kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via support@beautystunter.nl. Wij helpen je graag verder.